Translate

onsdag, januari 23, 2008

Darra på manschetterna...




... kan man inte göra om man har tänkt att hinna köpa en biljett!

Nu är det inte så länge kvar till Spectras Homecoming Concert med Jay T, Hairston i Sundsvall, på Fredag i Pingstkyrkan kl.20.00 - ni får skynda er om ni vill ha biljetter till denna eminenta tillställning.

Köper ni biljetter av mig så kostar det 150 kr. Via Entré Sundsvall 180 kr/ med ST trogen också 150 kronor. Barn som sitter i förälders knä kommer in gratis upp till sju år.

Det blir en kväll med både nyare gospelmusik och äldre. Nyskrivet material och en del annat som brukar ingå i Spectraupplevelsen som ni får uppleva på nytt eller som återkommande gäst på våra arrangemang.

Vi kommer att säga adjö av vår fantastiska körledare Erika Sjödin och det kommer att bli jättetråkigt. Hon har tillfört kören så mycket under sin tid och hon är en äkta inspiratör och gospelälskare. SÅ vill ni uppleva Spectra med Erika effekten så är det kanske sista chansen nu på fredag.

Vi är en kör som har med oss en massa härliga minnen i de sångerna vi hade med oss till USA - jag lovar att ni kommer se skillnad på oss nu mot förr p g a detta också..

SÅ, vad ni gör hör av er till mig eller någon annan ni känner i kören och kom!

Jag ger min epost adress igen: hattagospel@gmail.com hör av er till mig så kan jag lägga undan en del biljetter i entrén på Pingstkyrkan i Ert namn så kan ni hämta dem där!!

BE THERE!!

//musikmamman

Inga kommentarer: