Translate

onsdag, januari 23, 2008

Sveriges snyggaste hemmapublik...


....


... är enligt Pontus Frivold - Sundsvall Dragons publik i Sporthallen... Man får väl tacka och buga, samtidigt som man får anta att det är något slags genomsnitt han tänker sig. Summan av kardemumman måste det vara. Jag vet att vi hejar på och försöker peppa våra killar bra - tappade nästan rösten igår - många som kommer och tittar är gamla basketspelare själva eller sportar med annat kul. Sedan är det väldigt många som är ruggigt snygga av killarna som kommer och kollar har jag sett. Jag har världens bästa frivilligjobb - jag river biljetter och stämplar i ingången - så de gånger bara en ingång är öppen så ser jag ju så gott som alla som kommer in!

Kom själv och kolla in både Sundsvall Dragons och publiken när de har hemmamatch nästa gång.

Go Dragons!

//basketmamman

Inga kommentarer: