Translate

lördag, januari 26, 2008

Har idag handlat...


...mat för hela månaden på Whilly's och inser att de nog fortfarande innehar första plats som billigaste matkedja - där man kan handla allt...http://www.willys.se/

Har handlat på IcaMaxi ett tag men man ser nu skillnaden helt klart.

Jag har också varit och handlat på Arken för att förbereda för Lacy's ankomst imorgon. Klockan 6.30 brummar vi iväg mot Arlanda för att vara säkra på att hinna dit i tid för det lilla knytet.

Jag skulle ha varit iväg till Örnsköldsvik men jag valde att vara hemma med familjen och förbereda oss och vår nya hund för imorgon i lugn och ro.

Jag är förresten också döslut efter vår konsert och alla förberedelser under den dagen. Det var många starka känslor för mig och jag hade det jättesvårt med mycket. Vår körledare slutar och jag har fortfarande en hel del att ta itu med som bubblar upp med jämna mellanrum. Jag tröstar mig med att jag vet om dom och att jag jobbar för att ta itu med dem också.

SÅ lite blir nog gjort idag också...

//mysmamman

Inga kommentarer: