Translate

tisdag, februari 05, 2008

Sundsvall Dragons mot Norrköping Dolphins ikväll...

...ett revanschsuget draklag som jag hoppas ska äta delfinerna jäms med fotknölarna..

Drakarna förlorade förra matchen mot Uppsala lite snöpligt efter att de "Hade dem" som jag hört från en pålitlig källa. Jag ska göra mitt bästa och heja fram killarna ikväll. De är i sitt livs form och jag tror nog att matchen kommer att bli spännande. Dessutom är det så bra att om de vinner den här matchen kommer de att ha fördel av att ha fler hemmamatcher än bortamatchen i slutspelet och ju högre upp i grundserien man hamnar desto större fördel har man förstås.

Jag håller mina tummar tills de är blå och knäpper händerna i en bön - samt skriker mig hes på matchen. För "mina" drakar är snyggast, bäst och hårdast när det gäller!!

Go Dragons!!

Norrlands Finest regerar!!

//Basketmamman

Inga kommentarer: