Translate

söndag, mars 02, 2008

Hade jag råd skulle jag åka hit...




Klicka på rubriken för att läsa mer...

Jag skulle så gärna vilja kunna köpa ett par riktigt snygga solbrillor och kunna vara utan glasögon när jag vill.

Köp linser då säger någon förnumsigt... tyvärr har jag för torra ögon så de skaver efter ett tag och t o m trillar ut. Ögonen svider och gör ont + att det tar en evighet att stoppa in eländet *fniss*


Sån tur att jag är värsta snygg i glasögon då. Får för övrigt två nya par från Specsavers Blic snart. Rosa och röda - de är så snygga att det inte är klokt. Publicerar nya bilder när de är här - min syn förändras en gång per år fortfarande och huuu så dyrt det blir. Tur att man får bättre deal på Specsavers... 1 750 kronor för två par glasögon. Innan jag köpte där var det inte ovanligt om ett par gick på 5000 kronor med mina svåra fel.

//glasögonmamman

Inga kommentarer: