Translate

söndag, mars 09, 2008

Har kunnat njuta av att vara barnfri idag!


Sitter här alldeles nöjd på kvällskröken innan sängdags och kan än en gång konstatera att Gud är god.


Började dagen med att få känna mig nyttig och var på Hagakyrkan och städade med min städgrupp. Skönt att känna sig nyttig!


Sedan var jag iväg en snabbis hem och bloggade, lagade lunch och ut med hundarna. Sedan en snabbdusch och iväg på buggkurs. Det gick oväntat bra inser med glädje att man är utrustad med en höger OCH en vänster fot. Det är ju värsta coolt! Jag kommer att fortsätta efter detta - lätt. Sjukt kul och bra träning - rekommenderas varmt.


Efter det blir jag inbjuden till middag hos vänner i församlingen och det blir rena festen. Jag fick fantastisk mat - så jag känner mig behövd, begåvad, tränad och tacksam för denna lördag.


Inte så dumt det.


Jag är älskad - vad skönt att jag kan se det just idag!


//gladmamman


2 kommentarer:

Anonym sa...

Kul att du hittat dansen, hjärtat!! Kram kram

Supermamsen Green World sa...

Du är ju lyckligt lottad