Translate

söndag, mars 02, 2008

Hämtat från Supermamsens blogg...



Klicka på rubriken så kommer du till Supermamsen - hennes blogg är jättekul!

När gick du upp idag?...kl.8.15
Diamanter eller pärlor?..... Inget av det skulle känna mig för pyntad
Senaste filmen du såg på bio? Arn Tempelriddaren
Favorit-TV- program? Dokumentärer och Sci-fi, Fantasy
Vilket är ditt mellannamn? Emelie, Sonja, Kerstin
Din favoritmat? Nyttigt och gott - syndar jag vill jag ha tacos eller hamburgare
Vilken mat gillar du inte? blodpudding är blääärk
Favoritchips? Salt och Vinäger chips som de har på Subway
Vilken är din favorit-CD för tillfället? Två: Kirk Franklin - The fight of my life och Adam Tensta - It's a Tensta thing.
Vilken bil kör du? Den jag får låna, mest stadsbuss 2
Favoritmacka? Subway's Chicken Teriaki
Vilka mänskliga karaktärsdrag avskyr du mest? Falskhet och oärlighet
Vilka är dina favoritkläder? Tights och lång top eller mina baggyjeans och Timberlands.
Om du fick åka vart du ville på semester? USA
Favoritklädmärken? Everest, Eckö, Champion och Adidas, Nike...
Var vill du dra dig tillbaka? Mitt hem är min borg
Favorittid på dagen? Kväll
Var är du född? Falu lasarett
Vilken är din favoritsport att se? BASKET, dressyr och BASKET
Vem tror du inte sänder detta tillbaka? Jag lägger ut det på bloggen istället så kan vem som helst kopiera
Vem tror du skickar tillbaks? Vet inte vem som lägger ut det på sin blogg först vi får väl se
Coca Cola eller Pepsi? Coca cola Zero
Fotboll eller hockey? Fattar du trööögt - BASKET
Är du en morronmänniska eller nattuggla? Kvällsmänniska
Pedikyr eller manikyr? Manikyr
Några spännande nyheter att berätta för oss? Läs min blogg, uppdateras flera gånger om dagen!
Vad ville du bli när du var liten? Sångerska eller veterinär
Bästa barndomsminnet? När jag som femåring i Hortlax cyklade i den ljumma sommarmorgonen på lilla byvägen till hingstutsläppet. Solen värmde skönt i ryggen, det doftade sommmaräng och jag cyklade förbi bagarstugan och doften av nybakt tunnbröd dallrade i näsan - det är livet!
Varit i Afrika ? Nej, men jag vill
Nånsin rullat in någon i toapapper? Nej
Varit med om en bilolycka? Ja men klarade mig oskadd var bara en fenderbender.
Favoritrestaurant? Någon med god vällagad mat
Favoritblommor? Pingstlilja och påsklilja
Favorit-snabbmatsrestaurant? Hallååå - Subway
Äger du en cykel? Ja
Vem fick du senaste mailet från? Gospelcity
Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort? Om jag fick obegränsade tillgångar också - en sko och väskaffär såklart!
Läggdags? Vardag aldrig före 23
Vems svar är du mest nyfiken på av dom du skickar brevet till? Alla som kopierar till sina egna bloggar och talar om det så jag kan läsa!
Senaste personen du delade en middag med? Min familj
Vad lyssnar du till just nu? Min dotter som fnissar med sin kompis Maria i sitt rum.
Favoritfärg ? Svart
Hur många tatueringar har du? 2 en delfin på vä axel och en örn på hö överarm.

Vore kul om du som läser detta skickar en kommentar med din blogg där du visar dina svar. Jätteintressant att läsa!
//nyfikenienstrutmamman

1 kommentar:

Supermamsen Green World sa...

Kul o läsa lite om dig "

Falu korv gillar du det ?

KRAMIS