Translate

lördag, mars 01, 2008

Hur vuxen är du?


Tryck på rubriken så kommer du till sidan med frågorna!

Japp - jag är mycket yngre än siffran på min ålder visar - ENDAST - 18,6 år.

Jag som trivdes med att vara jag, i min ålder. Nu förstår jag varför barn och ungdomar brukar gilla mig. Vi har ju så mycket gemensamt juh!

Fast å andra sidan så är jag ju mogen och tar en massa beslut, tar hand om mina barn med funktionshinder. Lite snedriktade är ju frågorna och man får ta det som mest liknar sin situation å det är klart då hamnar man ju snett. Som i en fråga om samboförhållanden t ex. Fick ta ett svar som var åtminstone lite rätt men ändå pekade käpprätt åt skogen...

Ta gärna och gör testet men ta det med en nypa salt. Får gärna lämna besked om er ålder som kommentar här.

//nyfikenienstrutmamman

1 kommentar:

Supermamsen Green World sa...

Ung du är vart hittade du testet då?

SNORUNGE