Translate

fredag, mars 28, 2008

Jag mår inte särskilt bra idag....


... och jag vet inte ens varför. Jag har nog pressat mig för hårt ett tag och jag väntar på att medicinen ska kicka in ordentligt. Det har varit en oerhört påfrestande period i mitt liv och jag känner att det är jättesvårt att orka med mig själv just nu.

Jag mår inget vidare alls men min vana trogen så pressar jag mig även fortsatt. Jag måste ju för barnens skull och även för min egen.

Så idag känns mycket mörkt även om jag är obeskrivligt lycklig över mina tre härliga ungar och mina fluffiga bushundar. Jag har mycket att glädjas över men ändå - så mår jag skit. Det gör mig galen...

Har lyckats att diska idag och har dammsugit golven och torkat åtminstone i hallen så ännu är inte hoppet ute fullständigt. Har även förberett för middagen så att det blir något gott ikväll.

Helst vill jag bara ligga i sängen och dra täcket över huvudet och glömma omvärlden en stund.

Blääärrk!

//depressionmamman

2 kommentarer:

Supermamsen Green World sa...

Du har bara bestämt dig idag för att du vill ha en skitdag .
I morgon när du vaknar så bestämmer du dig för att ha en bra dag .Annars kommer jag hem till dig och lägger en snigel på ditt öga

KRAMIS

Fettoklubben sa...

Tips istället för mitt lököga
http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article264984.ab