Translate

lördag, april 05, 2008

Gud så läskigt!


Jag har nu gjort en anmälan om att gå på Mittuniversitetet i Sundsvall för att läsa Statskunskap A Grund på halvfart och på distans. HJÄLP!

Känns både kul och döläskigt samtidigt måste jag säga. Jag har alltid drömt om att läsa på universitetet efter att jag gick på KomVux i Norrtälje. Jag älskar att plugga och jag känner att jag behöver vidga mina vyer och skaffa en mer gedigen kunskap. Politik är kul och intressant tycker jag och det är alltid skönt att ha en förståelse för sin omvärld.

Jag har gjort två jättestora framsteg redan i år och har fullföljt två av mina föresatser i år redan.

1. Börjat fixa tänderna. Dyrt men nödvändigt.
2. Söka in på universitetet för att lära mig något bättre.

Känner mig modig och stark idag.

wow!

//kanskesnartstudentmamman

Inga kommentarer: