Translate

onsdag, april 23, 2008

Idag har Spectra körövning och det ska bli kul att sjunga...


Det är så härligt väder och jag blir så glad av solen. Jag tvättade igår och det blev bara fem maskiner på två veckor så det kändes skönt och överkomligt.


Jag ska försöka att njuta av den här dagen och ska snart göra lite lunch och en kopp kaffe det ska bli gott.


Jag ser fram emot helgen för den kommer bli fantastisk! Lovsångsdag i Pingstkyrkan från kl.10.00 med lovsång för allmänheten på kvällen. På söndag ska Spectra sjunga i Hagakyrkan kl.11.00 på gudstjänsten med Alpha tema efter det bär det av till Huddiksvall för konsert i Stadtskyrkan kl.17.00.


Så för mig som älskar att sjunga kommer helgen att bli helt ljuvlig.


//sångarmamman

2 kommentarer:

Fettoklubben sa...

Vad mycket du får vara med om ...härligt och lyckos

Unknown sa...

Jag vet, det är jättekul. Mitt liv innehåller en del sorg, två delar ansvar och också en del kul.

Det här faller definitivt in under kategorin kul.

//Enastående mamma