Translate

måndag, april 21, 2008

Idag har jag varit hos..


tandläkaren och varit till doktorn.


Varför säger man hos tandläkaren? Varför säger man till doktorn? Den som vet får gärna hjälpa mig och tala om varför man väljer dessa prepositioner...


Jag har fyndat på Indiska idag - jag har handlat 4 klänningar/tunikor, ett par örhängen, röda overknee strumpor och två par ballerinaskor för det gentila priset av 395 kronor!!! Jag älskar att handla när det är halva reapriset som gäller - känner mig dölyxig. Detta blev möjligt eftersom tandläkaren blev billigare än vad jag räknat med - Hurra!


2 kommentarer:

Fettoklubben sa...

Vad skoj att du fyndade .Kan du inte ta foto så man får se

KRAMIS

Unknown sa...

Jag är såååå lat - du får kika på mig på Kyrkis så ska jag ha olika plagg på mig varje gång av de jag köpt istället.

//Enastående mamma