Translate

söndag, april 20, 2008

Jag, nyklippt på pappas 60-års fest!



Som för övrigt var en trevlig tillställning med barn som blivit alldeles för stora sedan jag såg dem sist. Min farmor var också med och hon har verkligen blivit riktigt gammal nu. Min faster Marika och hennes man Nisse och deras barn var där. Min syster och hennes man Rickard och deras två barn. Pappa Kent och fru Birgitta, Jag och mina tre barn och sist men inte minst min farbror Roland som jag inte sett på jättelänge.
Det är konstigt med min släkt vi kan låta bli att ses på 10 år sedan när familjen/släkten Olsén träffas så blir det massor med mat, skratt och råa men hjärliga skämt. De som dricker alkohol - gör det mycket. Så jag inser ju att hela släkten består av glada, överviktiga människor som har svårt att göra något med måtta. (med humor i orden)
Kanske inte så konstigt att det är en aning svårt att vara måttfull själv då.
Hahahha, skämt å sido så hade vi trevligt även om vi är helt slut fortfarande efter fredagen.
P.S Sundsvall Dragons vann över Södertälje Kings med 3 - 0 i semifinaler och väntar på att andra semifinalparet skall göra upp så de vet vilka de ska spela mot. Detta är drakarnas andra final historiskt sett. GO DRAGONS!
//nyfrissadmamman

2 kommentarer:

Supermamsen Green World sa...

Vad fräsch och snygg du börjar bli .Nu tror man snart du är syster med dina söner.

Unknown sa...

Tackar vad snällt!