Translate

måndag, maj 19, 2008

Har idag varit hos...


...tandläkaren, varit och handlat lite snyggt till dottern att ha i skolan. Två toppar och en jättesnygg kjol på Gina Tricot. Hon fick också ett par jättefina rosa ballerinaskor. Hon blev jätteglad! Hurra!

Jag har köpt en ny hemtelefon och imorgon när den har laddat klart så går det att ringa hem till oss igen. Jag har fyndat två par skor på Din Sko för 98 kronor till sommaren. Det är skitroligt ju. Jag köpte också ett par nya örhängen på glitter som jag gillar jättemycket.

Jesper var med mig hela dagen idag och vi trivdes ihop fast han släpades runt i en massa affärer *fniss* jag bjöd honom på lunch på Charm. Vi fick så otroligt mycket mat att vi bara orkade hälften - trots att vi var väldigt hungriga. Helt galet stora portioner. Det är inte underligt att folk blir stora i Sverige också. Är detta kutym numer?

Ja, ja. Jag är jättetrött och ska lägga mig i tid ikväll så jag orkar med en och annan gräshoppa med barnen imorgon på Kyrkis.

Peace,

//Enastående mamma

2 kommentarer:

Supermamsen Green World sa...

Kul o shoppa

Unknown sa...

Japp, särskilt när det är så billigt. Får man två par skor för en hundralapp så kan man ju köpa skor varje månad. Halleluja!

//Enastående mamma