Translate

torsdag, maj 08, 2008

Har varit och sprungit runt hela dagen...


Först åkte jag upp till sjukhuset (igen) för att hämta Johannas medicin. Sedan åkte jag ned på stan och tog mig till Specsavers för att ordna med solglasögon m. styrka trodde jag - hade tur och kunde köpa startpaket med linser istället. Jag la undan ett par skitsnygga vita solglasögon också till de hade kommit. Så nu blir det till att lära sig sätta in linser igen - fniss!

Efter det bar det av till min kompis Ernestine som har en secondhand butik i Sundsvall på Tullportsgatan - Nygammalt - som hon fick såld idag. Skönt för henne nu slipper hon oroa sig för det nu när det bara är 9 veckor till bebisen kommer. Supergrattis Ernestine!

Efter det var det dags att åka hemöver med en mellanlandning på CityGross för att få till lite mat. Puuuh!

Jag klev in innanför ytterdörren för ca 25 minuter sedan och ska ta bussen som går 19.15 till nästa grej idag.

Så... det har varit fullt upp men ändå en bra dag trots allt spring hit och dit!

Inga kommentarer: