Translate

tisdag, maj 06, 2008

Update....


Dagens woohoo:

Vägde mig igår - japp jag vågade - jag har gått ned 8 kg på 10 veckor! I love LCHF.

Försäkringskassan har gett mig ny handläggare - igen - men nu händer det saker ska boka möte så jag kan börja arbetspröva.

Jag har satt igång att träna igen - och idag talar kroppen om vad jag har tränat.

Dagens blues:

Mina älskade, underbara killar i Sundsvall Dragons förlorade mot Solna Vikings. Men de gjorde det efter en match som var energifylld med några stora ögonblick. Det blev SILVER men jag ville bara krama om dem allihop efteråt - inte bara för att några av killarna är sjukt snygga också - utan för den smärtfyllda blicken de hade gjorde att mitt modershjärta ville ta hand om allihop.


.........................................................................................................................................................................


Jag ska snart iväg och ha Kyrkis - öppna förskolan - i Hagakyrkan i Sundsvall. Det är lika roligt varje gång. Jag älskar att sjunga och busa med barnen och samtala med deras gulliga föräldrar.


//Enastående mamma

1 kommentar:

Bengt sa...

hoppas arbets träningen går bra då ha en bra kväll