Translate

lördag, maj 31, 2008

Viktnedgång med humor?

Fettoklubben är jag medlem i. Det är en rolig site där vi går ned i vikt tillsammans med hjälp av humor och roliga tips, undanflykter och ännu mer humor och en smula självdistans stärker varandra.

Att gå ned i vikt ska vara kul och det är jätteviktigt att få stöd av någon. Varför då inte driva med sig själv och ha roligt åt eländet medan man sliter i sitt anletes svett? Vi tycker att det är en kul idé i alla fall.

Om du har en övervikt som du vill bli av med och komma ur offerrollen är detta platsen för dig. För att komma till bloggen och möta oss som är med där - klicka på rubriken! Vill du vara med - kontakta Supermamsen som bossar där så talar hon om hur det går till.

Jag ber er Klicka på rubriken!

Ni kommer få ha roligt åt det som visas där.

//fettoklubbmamman

2 kommentarer:

Elisabeth sa...

Humor är viktigt, det håller jag verkligen med om! Tyvärr är nog inte klubben något för mig, då jag inte (åtminstone inte just nu...) behöver gå ned i vikt. Snarare då tvärtom...!

Ha en härlig lördag, min vän!

Varm kram..

Unknown sa...

Ja, om våra problem vore ombytta ändå. För hur det nu än är så är undervikt betydligt mer vänligt sett i samhällets ögon än övervikt.

Tänk om människor kunde vara vänligare mot varandra och bara förstå att vi är alla olika.

//Enastående mamma