Translate

onsdag, juni 04, 2008

Avslutningen på Bänkåsviken, Alnö

Så här fina blommor blev vi avtackade med från våra mammor, pappor, far- och mormödrar. Den här bilden var det någon vänlig själ som tog utan att jag var medveten om det. Jag är inte vacker - hihihi - men det syns att jag är glad och omgiven av människor jag bryr mig mycket om. Jag försöker att tala om för alla som kommer till mitt älskade Kyrkis hur viktiga dem är och jag tror faktiskt att de känner det också. Jag hoppas att jag får förmånen att fortsätta i många år och att det kommer till några nya härliga människor som vill hjälpa till när eliten som har gett mig så mycket stöd och hjälp inte orkar mer.
Än en gång tack för ännu en härligt termin och tack för att ni finns och vill komma till oss i Hagakyrkan. Superkramen till alla - I love you!

Vilka glassiga killar va?

Japp, vi har bara vackra barn som kommer till oss.

Visst är den fin den gamla ekan. Färgerna får mig att tänka på Grekland, vad tycker ni?



Hälsar alla med barn i åldrarna 0 - 6 år hjärtligt välkomna den 2 september då vi startar upp höstens aktiviteter igen.

1 kommentar:

Fettoklubben sa...

Kul vi hade på Bänkås"

Du är en toppen fröken vad skoj du är med ett år till"

TACK

Kramis""