Translate

fredag, juni 20, 2008

Nu är jag så trött och har så ont...



... skriver bara ett par rader så ni får veta vad som är på gång.

Idag Torsdag har jag lämnat Johanna på tåget - puh, jobbat - kul, hämtat ut min kamera - woohoo, min nya mobil - yes! och som kronan på verket har min underbare älskling idag meddelat mig att trots allt kan vi fira midsommar tillsammans med mig och mina goda vänner. Jag är så lycklig! Dessutom hinner vi ses på söndag också... livet är fantastiskt ibland.

Tänk att man verkligen inte vet vad som väntar en runt hörnet och att det kan vara såna här fantastiska människor man får chansen att möta. Gud är sannerligen god.

When it rains if pours!

Jag är så tacksam för mitt liv att hjärtat nästan brister av tacksamhet.

Kramar i mängder till er alla och jag önskar er en fantastisk midsommar med eller utan regn.

Klockan är strax 02.00 och nu måste jag gå och sova så jag orkar ha trevligt imorgon. Natti, natti!

//gladmamman

2 kommentarer:

Supermamsen Green World sa...

fniss vad coolt för dig

Unknown sa...

Jag vet - helt underbart att leva är det ibland. Det är på tiden jag får ha lite flyt, tycker jag.

//H