Translate

onsdag, juni 18, 2008

Hur kan man ha så underbara barn?



Konstverket av: Paul Christopher Flynn - Solstice.

Min dotter Johanna är så underbar. Idag sa hon - efter att jag och Christer varit tillsammans sedan i lördags - jag vill att ni flyttar ihop mamma. Vad svarar man på sånt? Kan ju knappast ha fått bättre godkänt än det från min dotter i alla fall. Jag säger ju att jag är lyckligt lottad och att det händer mycket gott i mitt liv just nu.

Johanna säger också att hon inte ville åka till pappa nu för att hon är så mammasjuk. Jag tycker i alla fall att det är bra för henne att åka till pappa för att hon ska upprätthålla en god kontakt med honom. Det är ju jätteviktigt. Dessutom så är det bra att vara ifrån mig ett tag och få andra intryck. Har man två föräldrar så är ju båda lika viktiga.

Men som sagt, Christer kommer inte möta några hinder hos mina barn utan är mer än välkommen som ni såg. Ingen är gladare än jag. Johanna satte ju dessutom händerna i sidan för någon månad sen, spände ögonen i mig och sa;
- Nu mamma får du skaffa dig en karl snart.

Hon gillar Christer och tycker att han är mysig så det är också bra. Hon har också blivit gladare och lugnare nu. Man kan inte önska sig mer än att barnen blir gladare, mer harmoniska och mer nöjd med livet.

//glada mamman

2 kommentarer:

Fettoklubben sa...

GRATTIS"

Nu VILL VI VETA ALLT OM c...mERA FOTO

Unknown sa...

Hämtar kameran idag och på söndag kommer han hit. Så då kan det hända att det blir fler foton. hihihi

Vi får väl dejta på stan och ta en fika eller nått så kan jag berätta MER...

//Enastående mamma