Translate

måndag, juli 14, 2008

Ääääntligen!


Imorgon bär det av till vårt lilla paradis på jorden. Vintersol på Teneriffa i Los Christianos. Där får Johanna en fantastisk habilitering, träffa vänner från hela Sverige och starka muskler. Jag får vila och hjälp med ansvaret för min underbara unge i tre härliga veckor.
Vädret här hemma har ju mycket i övrigt att önska så jag kan äntligen se fram emot varm sol, härlig solbränna och ett och annat dopp i havet. Har lovat min kompis Monika H att jag ska unna mig mitt favorit vin där borta och det kan nog hända. Faustino och jag ska nog dejta åtminstone någon kväll.


Annars ser jag mest fram emot en gladare, soligar och starkare unge.


Min största fasa är att vara tre veckor utan min underbare Christer
:-(


Det kommer bli döjobbigt - vi har varit tillsammans en månad nu i lördags - det är helt galet vad det får fort. Tänk att det finns män som han - jag som var HELT säker på att alla bra män var upptagna. Jag är så tacksam för att han finns. Han är min nu brudar - hands OFF!


Hihihi, skämt å sido så kommer vilan, helpensionen, klimatet och lite lättnad i ansvaret att bli härliga. Mitt nya brunare jag kommer också att må bra är jag helt övertygad om.


Hinner kanske inte blogga imorgon - men ska försöka att göra det på Arlanda i alla fall då har jag ju tid om inte annat ;-) Kommer dit kl.8.20 eller nått sånt och flyget till Tenerife Sur går inte förrän kl.14.55!


Love ya,


//Enastående mamma

Inga kommentarer: