Translate

tisdag, juli 08, 2008

Ola Salo




Fick okej från den underbare mannen själv att lägga ut fotografierna här. Så då delar jag med mig till er. Varsågod!
Jag delar med mig dem igen, trots att jag är oetisk, omoralisk och inte har någon känsla för respekt tydligen. Nåja, jag blir ju oerhört medveten om mina brister i alla fall och kan ju göra något åt dem. Kan känna att många andra människor borde ägna sig åt detsamma. Undrar hur mitt liv skulle vara om jag inte var "FEL" hela tiden. Det kan ju inte bara vara mig det är fel på hela tiden? Några misstag och brister borde väl andra "ödmjuka, Kristna" människor kunna kännas vid. Kanske de inte vågar se singa egna brister utan söker hela tiden rätta till andras? Ni vet "Ta bjälken ur ditt eget öga innan du tar stickan ur din nästas"
Jag är en kvinna med många fel och brister men jag vågar se dem och ta itu med dem i alla fall.
Återigen varsågoda alla The Ark fans jag bjuder på mina två helt enkla fotografier till er.
//musikmamman






3 kommentarer:

Bengt sa...

Ja den är bra.Hopas du får en trevlig helg.

Anonym sa...

härliga bilder!
det är nog få som frågar "om lov" att lägga ut bilder, bra gjort! :)

Anonym sa...

Hej

Jättefina bilder.

/ Nilla

http://alliwantistheark.blogg.se

nilla.s@live.se
vore kul om du sände mig ett mail