Translate

måndag, juli 28, 2008

Seeeg idag...


Har fått nya vänner här och det blev slarv igår. Jag är ju så ovan att dricka så efter en öl och tre glas härligt Rioja vin var jag strax lite över salongsberusad igår. Ingen baksmälla idag men oändligt seg och det är konstigt väder här. Det känns nästan som rötmånaden hemma och jag känner mig loj, trött och sliten.


Hemlängtan efter mina söner, min vardag, katten och hundarna i kombination med att kärleken väntar där hemma så hoppas jag att vår sista vecka kommer gå fort.


Jag har inget att klaga på vår vistelse här då vi har skrattat mycket, blivit matade av Vintersols kockar med god mat och har haft massa härligt väder. Jag är verkligen tacksam över att Johanna fick en av de två platserna för utlandsvård som vårt landsting har för barn i Västernorrlands läns landsting. Det känns härligt att ha fått vila och kunna släppa lite på ansvaret för henne och att ha myst massor.


1 kommentar:

Elisabeth sa...

Men det är härligt att se att ni mår bra... och framförallt att din lilla sjöjungfru gör det!

Förstår att du längtar hem... och kanske ännu mer, då du hör att gamla Svedala har högsommarvärme just nu! Hoppas det håller i sig lite, tills du kommer hem igen!

Varm kram..