Translate

torsdag, juli 31, 2008

Nedräkningen har börjat....


4 dagar kvar till hemresa nu...


Vi åker natten mellan mån - tis från Vintersol för att ta morgonplanet hem. Vi landar på Arlanda vid 14 - tiden och får sedan vänta i ca 4 timmar innan vi tar inrikesflyget hem till Sundsvall. Hem till syskon och till älsklingen och alla husdjuren såklart.


Det är en skum känsla nu - samtidigt som vi vill åka hem så är det jättetrist att lämna vår paradisö såklart. Vi har haft det jättetrevligt och Johanna har jobbat hårt och fått bra resultat jämfört med i början. Det går inte med ord att beskriva skillnaden i dotterns humör, självkänsla och glädje mot för när vi kom. Det är verkligen ett bra klimat för reumatiker här. Jag känner också att jag mår väldigt mycket bättre här. Det enda som inte riktigt vill sig är magen för den gör uppror hela tiden. Nästa gång tar jag med mig såna där piller mott turistsjuka innan jag åker. Jag har tvingats att börja äta det som är sött någon gång per dag för att inte gå omkring smått koko i huvudet hela tiden. Dricker gör jag mycket - vatten alltså :-)


Vi har våra favoriter här på Vintersol jag ska fotografera dem och visa här på bloggen senare. Vi är så tacksamma för möjligheten att komma hit och efter en vistelse här ser livet plötsligt en aning ljusare ut och jag som förälder känner mig styrkt till kropp och själ när jag återvänder hem härifrån.


//njutarmamman

Inga kommentarer: