Translate

tisdag, augusti 26, 2008

Har haft fullt upp idag..


...jag har skjutsat dottern till skolan, varit på Hagakyrkan och rengjort leksaker inför starten av Kyrkis på tisdag den 2 september - hurra!

Sedan lagade jag en härligt god middag med fisk som jag längtat efter - mmmmmm så gott.

Efter det åkte vi till Barnens Hus och handlade presenter till Christers goa son som fyller sju år på lördag. Jag hittade jättebra presenter tycker jag - hoppas att han gillar dem. Efter det åkte vi till IKEA där jag handlade lågenergilampor, ätpinnar och lite ringar till gardinstängerna i vardagsrummet.

Jag har också städat i vardagsrummet och fixat lite där. Så nu är det betydligt mycket mysigare där.

Jag är bra nog trött nu måste jag erkänna och det ska bli skönt att sussa strax.

Imorgon ska jag jobba och sedan ska jag på möte med Försäkringskassan för att stämma av min habiliteringsplats och min fortsatta rehabilitering. SÅååå, fullt upp igen imorgon. Har ju dessutom Johannas skolskjuts att ta ansvar för.

Christer åker hem imorgon efter jobbet då han ska ha sina underbara ungar igen - men vi ses ju snart igen - och - nu kan jag ju hälsa på då barnen vet vem jag är ;-)

//fulltuppmamman

Just ja, jag har blonderat hela mitt hår också - det passade mig faktiskt riktigt bra. Får helt andra blickar från män som blondin ska jag säga också - hihihi - men jag vill bara ha Christer :-)