Translate

onsdag, augusti 27, 2008

Jag har köpt dessa urläckra sneakers idag!

Köpte dem på dna i IN:gallerian för endast 399 kronor - det var 500 kronors rabatt! Helt galet! Jag kommer vara värsta snygg första dagen på nya jobbet.

Har också fyndat en Timberland fleecetröja för 140 kronor och en top för 33 kronor på Återkommande Mode i Sundsvall.

Jag har också varit på möte på Försäkringskassan som också gick bra. Jag har hunnit jobba det känns också skönt.

Imorgon är det sista dagen på Återkommande Mode - det känns jättetrist! Jag har sån tur som har Yvonne Bengtsson som chef där. Hon är verkligen superduktig och jätteduktig människokännare. Jag har lärt mig mycket när jag har varit där både om mig själv och om jobbet som jag faktiskt inte visste förut. Många tror att det är ett jättelätt jobb att stå i affär men det är mycket att tänka på som butiksbiträde med.

Känner mig trött nu och ska snart vila en stund. Christer har ju åkt hem nu eftersom det är hans tur att ha gullungarna sina ett tag nu. Tråkigt utan hans sällskap - som vanligt - men vi ska ju dit på kalas då hans son fyller sju år.

//nöjdmamman

Inga kommentarer: