Translate

fredag, augusti 15, 2008

Tom i huvudet...


... av längtan efter Christer. Imorgon får vi umgås ett tag i alla fall. Sköönt! Blir ju döjobbigt när jag inte träffat hans goa barn ännu och man av respekt för dem inte möts de veckorna som barnen är hos honom.


Jag är både självisk och vill göra rätt för barnen på samma gång. Känns själviskt att vilja ha honom för mig själv - samtidigt som han är en jättebra pappa och jag vill att han ska vara med dem.


Detta innebär ju att jag får vara som en åsna mellan två hötappar - men det gör ingenting - jag är hellre det än utan honom.


Han är bara världens bästa, mysigaste, finaste och snällaste samtidigt som han vet vad han vill (det gillar jag) och bara för att han är den han är. Jag har sån tur att han vill ha mig och faktiskt har han tur som har mig också ;-)


Jag har massor av fel och brister, men samtidigt har jag en massa positiva egenskaper också. Ett sällsynt vackert leende har det sagts mig t o m.


//längtansfullamamman

1 kommentar:

Elisabeth sa...

Ja, du har ett enastående vackert leende... ett som dessutom smittar av sig!

Varm kram...