Translate

måndag, augusti 18, 2008

Igår hände det!


Jag träffade Christers underbara barn. Vi åkte till Selångers Marknad och de åkte i karuseller och radiobilar. Båda barnen var jätteduktiga tyckte jag och höll sig i närheten av oss. Vilka fina barn de har fått till Christer och Sylvia.


Det var en rolig dag även för mig och de tinade upp båda två - jag med ska jag säga - de hade massa roliga sker att berätta och var snälla och goa hela tiden. Jag ser fram emot att träffa båda charmtrollen snart igen.


Det är så mysigt att leta igen det som är drag från Christer i barnen och man ser ju ganska snart deras egenskaper. Fortsätter det så här bra kommer inte problemen bli så stora tror jag. Peppar, peppar så har grunden lagts till en god vänskap till barnen känns det som.


Tack till Sylvia och tack till Christer för förtroendet att få möta era fina barn.


//gladmamman

Inga kommentarer: