Translate

måndag, september 01, 2008

HälsoHuset i Timrå

Min nya arbetsplats; fint va?


Min arbetsledare; Bengt Nyström. EN gammal bodybuildingräv - fniss.
Läs mer om HälsoHuset här; http://dagbladet.se/nyheter/timra/1.79601
Det här har jag ställt iordning idag. Inte klart ännu men är rätt nöjd över hur jag börjat i alla fall. Kommer piffa upp mer eftersom.


Vackert gym, eller hur? Ljusa och trevliga lokaler.




En oas i skiljerummet mellan gym och reception.
Mer läsvärt om Bengts hustru Anette Hjärpe-Nyström och makarnas arbete tillsammans: http://www.kyrkan.nu/spinning_05.shtml
Jag tycker det är extra kul att träffa kända bodybuildingprofiler som Anders Graneheim som finns runt i krokarna så gott som dagligen på HälsoHuset som ligger i Timrå Värdshus gamla lokaler.
Det är extra fina erbjudanden denna vecka och Öppet Hus. Vill också passa på att tala om att tyvärr trots noggrann planering är det inte helt klart ännu. Väntar på att aerobicssalen skall bli helt färdigställd och även omklädningsrummen. Men gym, spinning och annat är klart och i god vigör.
Välkomna in till en trevlig lokal med härliga förgrundsfigurer med hjärtat inställt på att hjälpa andra medmänniskor till en bättre hälsa och genom sin gemytliga och trevliga atmosfär känner sig alla välkomna vare sig man är amatör, proffs, gammal, ung, tjock eller smal.
Välkomna in!
//mysmamman









Inga kommentarer: