Translate

måndag, september 29, 2008

Tankar om att vara.


Idag är det en mellandag för jag är trött, seg och känner mig orkeslös.


Jag avskyr verkligen att ha de här dagarna. Det är jobbigt att sitta rätt upp och ned på en stol. Jag har huvudvärk och kroppen är segare än kola. Det är svårt att andas och jag suckar lika ofta som en 6-åring som har jättetråkigt.


Det enda som känns som en stor lockelse dessa dagar är att lägga sig ned och sova och hoppas att värken, tröttheten och huvudvärken ska vara mirakulöst borta till nästa dag man vaknar. SÅ funkar det ju aldrig men hoppas gör man varje dag.


Jag är så less på att vara trött, orkeslös och seg så ni kan inte ana.


Blääärrrk vill jag bara säga.


Tur man har barnen, pojkvännen, kyrkan och basketen som rycker upp en ur dvalan emellanåt.


Hurra för alla er som är friska - jag hoppas verkligen ni uppskattar den gåvan ni har - jag är så glad för er skull.


Superkramen,


//ontochsegmamman

Inga kommentarer: