Translate

torsdag, september 04, 2008

Tråkigt besked för mig som Dragons fan..


En av mina absoluta favoriter återvänder inte till Sundsvall Dragons denna säsongen. Jag tycker att det är en förlust för laget och det är även tråkigt för mig. Jag återkommer med besked när jag vet mer om vad David Baldwin hittar på.
Jag kan nog förstå varför han inte är med med tanke på hur liten speltid han fick på slutet. Han gjorde många viktiga poäng och fina insatser i början av säsonger där han gjorde 17 poäng i en match bl a. Han fick inte riktigt visa vad han gick för och jag tror att han har mycket att ge fortfarande. Hoppas han spelar i något annat lag så att han fortsätter spela i alla fall. Om inte, hoppas jag han hittat något annat han känner för att göra.
I wish him all the best,
//basketmamman

Inga kommentarer: