Translate

lördag, oktober 25, 2008

Jahapp, så var det gjort.

Nu har jag lämnat iväg Lacy för vidare öden och äventyr. Det känns jättekonstigt samtidigt som det är en lättnad. Imorgon ska jag städa och fixa i lägenheten så att det blir fint och luktar gott igen. Vad jag har längtat efter att slippa torka pink och bajs i lägenheten. Det är ju inte särskilt kul att komma hem efter att ha varit borta en sväng och genast behöva kasta sig över skurkäppen och använda massa skurmedel. Tänk vad mycket toapapper som har gått åt.



Jag vet att Hundhjälpen människorna är jätteduktiga och jag tror de kommer hitta en lösning som passar henne jättebra.



Lacy är som sagt en jättesnäll, gullig och vänlig hund. Vore hon rumsren och jag var duktigare med hundar - kanske - då vore hon perfekt.



Den andra anledningen och inte minst lika viktigt var det ju att Christers underbara barn är hundrädda för större hundar. SÅ beslutet måsta fattas p g a många faktorer.



//Harriet

2 kommentarer:

Supermamsen Green World sa...

Oj då ...Det blir nog bra för henne

Anonym sa...

Hej
Just nu har jag jag ett inlägg på min blogg där man kan vara med på en namn insamling mot hundslakten i Kina, alla kan hjälpa till och alla kan göra något. Snälla hjälp mig att nå ut med detta till så många som möjligt, eller hjälp inte mig, *hjälp hundarna*. De är dem som lider. *Glöm inte skriva på du också*

Här hittar du mitt inlägg -->http://sjoquist.blogg.se/2008/october/hjalp-hundarna.html

Tack på förhand.

Kramar Sanna