Translate

fredag, november 21, 2008

Idag har jag varit på jobbet fast jag var ledig..


Anledningen till det är inte att jag har en hemsk chef - för hon är underbar - nej, anledningen är att jag så gärna ville ha klart vår julskyltning i fönstren. Jag fick ansvaret för allt utom dockorna och det var ju min första gång. Jag är i alla fall rätt nöjd även om jag inser vad jag skulle kunna förbättra. Japp, men inget sitter fastmonterat så det går ju att ändra på det man känner kan bli bättre.

Jag har apont idag och känner att det är fantastiskt skönt att det är helg. Jag vet att stolthet här en synd men jag känner ändå lite stolthet över att jag jobbat en hel dag extra vilket innebär att jag klarat av 75% Det är magiskt för mig. Jag trivs jättebra med jobbet och mina arbetskompisar. Jag älskar gulliga Mohammed, Jenny och lilla Frida. Mattias och Lena är också fantastiska. Vi har ett onromalt bra arbetsklimat där vi peppar varandra och önskar att vi alla kommer att lyckas. Jättekul! Allt detta är möjligt tack vare att vår chef Yvonne är så bra, lyhörd och engagerad i både oss och butiken.

Hoppas att det fortsätter vara så här bra  hela tiden.

Återkommande Mode rockar!

Inga kommentarer: