Translate

torsdag, november 13, 2008

Återkommande Mode - Fynd!


Jag hade sån himla tur idag på mitt jobb alltså. Jag har velat köpa en North Face jacka (röd) i flera år - idag köpte jag en på Second Hand - för 275 spänn! Dessutom köpte jag matchande röda stövlar till. Jag gillar mitt jobb på Återkommande Mode extra mycket ibland ;-)

Jag har hunnit testa jackan i snöyran vid lunchtid idag. Trots att det blåste jättekallt och snöade en del så frös jag inte ett dugg. Jag är så nöjd med jackan.

I övrigt så har det varit en hektisk vecka. Det har varit audition med hemgång jättesent på morgonen. Sedan har jag haft massa kul på jobbet och privat med så jag är rejält trött ikväll. Det är därför bloggningen sköts så sent idag. Hrrrmm, vissa av oss somnade i soffan - det är allt jag tänker säga.

Jag har börjat följa serien Himlen kan väntaSVT och det är ett så bra program tycker jag. Intressanta människor som har massor att lära oss om livet. Det som är så fascinerande är att de delar så generöst med oss. Vilka människor! Jag är så tacksam att få lära känna dem litegrann genom teven och få ta del av deras glädje och sorg. Jag tycker också att det är gjort på ett bra sätt utan att bli smetigt sentimentalt så för mig känns det ärligt och rättframt presenterat. Har nu lyckats se två HELA avsnitt i rad t o m.

Annars då - jo, Johanna har varit i skolan idag och fotograferat för det projekt hon är med i på sin skola i Nacksta. Hon fick låna med sig min kamera så hon skulle få känna sig lite extra proffsig :-)

Igår förresten ang. min dotter så låg hon bland de 47? mest tittade videorna på YouTube med Warwick Avenue (Duffy). Helt fantastiskt - kolla in hennes alla videos på användarnamnet TiffyToff.

Ha det fantastiskt alla!

Inga kommentarer: