Translate

torsdag, december 25, 2008

Det börjar gå upp för mig nu...


Imorgon vid den här tiden är det massor att göra och nervositeten kommer nog komma då.

Tänk att man ska vistas i tv-rutan dansandes och sjungandes inför kanske så många som en miljon tittare. Hoppas att man är så fokuserad av det man ska göra så att man glömmer bort kamerorna när det gäller.

Idag ska jag öva koreografi och sedan ska jag åka iväg till Matfors på Julmiddag med Christers pappa och Christers underbara barn. Ska bli mysigt.

Igår var jag på en mysig midnattsmässa i Hagakyrkan där det bjöds på ett nedsläckt och ljustindrande kyrkorum. Underbar musik där Gisela Sendelbach och Ulrika Wendle sjöng jättefint. Fick Himlen i min famn till livs och vacker flöjtmusik av Johan Lindgren. Det var det mysigaste jag varit iväg på under julen så jag kommer göra det till min nya tradition. DÅ kändes julen på riktigt med fokus på Jesu födelse för kom ihåg - Jesus is the reason for the season!

Fred och kärlek till alla,

//Harriet

Inga kommentarer: