Translate

söndag, december 28, 2008

Mera Körslaget!

Vår jättemysiga stylist.

Det har varit en sån fantastisk resa att vara med i Körslaget hittills. Vilka fantastiska människor man omger sig med varje dag. Alla talangfulla körmedlemmar, alla härliga artister som leder körerna. Hela tiden så är det gemenskap, sång, trevliga människor, hårt arbete och en hel del väntan som man får ta del av. Vår stylist Helene Falk är superduktig och jättetrevlig hon gör verkligen sitt yttersta för att vi ska känna oss snygga när vi går ut på scen. Tack för det!

Jag kan säga att - JA - alla artisterna som är medverkande i Körslaget ÄR faktiskt så trevliga som man hoppas att de skulle vara.

Jag är fascinerad över hur vi peppar varandra körerna emellan - även om man såklart hoppas att man inte åker ut just den gången - med en önskan om att den andra kören skall göra bra ifrån sig.

Jag vill också säga ett supertack till alla Er som tog er tid att rösta på oss och hoppas att tummarna fungerar även nästa helg. 

Vår nästa låt är slamming good den också. Nu börjar man ju bli lite varm i koreografibiten också - jämfört med min kropp som bara gått aerobics annars - hahaha - så det måste ju bli bättre också. Vi har ju också lärt oss en hel del om vad som funkar i rutan och vad som kan upplevas som rörigt när tv4 klipper för att skapa dynamik i programmet. Tänk vad mycket jag får lära mig.

Det enda som varit lite risigt under tiden är väl bitvis maten. EN smula jobbigt att åka så okristligt tidigt ifrån Sundsvall för att hinna hämta upp Bollnäsgänget - dömysiga by the way - för att komma i tid till fredagens vedermödor och direktsändningen dagen efter.

Jag är så glad och jag är så tacksam för att LaGaylia valde mig till sin kör och jag är så tacksam att ni faktiskt har röstat på oss.

Tack, åh tack så mycket!

Inga kommentarer: