Translate

fredag, december 19, 2008

Körslaget, förkylning, flyttbestyr och en hoodie.


Såklart så har jag gått och blivit förkyld nu. Men jag äter Esberitox och försöker hjälpa kroppen med vitaminer.   :-(

På ett sätt är det lite skönt - för nu har ju tröttheten fått en förklaring. Men å andra sidan är det taskig tajming då vi ska åka till Stockholm för lite genrep och grejjor på söndag med Körslaget.

Vi fick sjukt snygga Team LaGaylia hoodies igår som vi skulle använda. Så du kan nog se mig bära den med stolthet endera dagen på stan. Typ idag.

Ni kan läsa en artikel om oss på Dagbladet.

Annars så har mina snygga kläder kommit som jag hade beställt.

Så snart det lugnar ned sig lite ska jag börja med flyttbestyren eftersom jag blir sambo 1 januari och bosatt på Alnö.

Kramar i massor,

//Harriet




1 kommentar:

Supermamsen Green World sa...

HEJA Harriet frisk humör det är du som hörs bäst i kör " Heja heja heja