Translate

tisdag, december 23, 2008

MURPHYS LAG


"om något kan gå fel så kommer det göra det"

Kan sammanfatta min otur med min för Sundsvall och Sveriges ganska unika, balla frisyr. Döm om min förvåning när jag kommer till studion i Stockholm och efter ett par timmar upptäcker - en tjej som liknar mig i storlek och med precis min frisyr. JAG TROR JAG BLIR TOKIG! Efter ett tag blir detta ett faktum som retar mig å det grövsta och jag beslutar mig för att om möjligt byta frisyr när jag kommer hem.

Jag har varit till frissan - IGEN - och nu har jag bytt frisyr och färg. Har denna underbara människa likadan frisyr nu så skriker jag rätt ut! Som tur är så är Eva-Lill cool och har många bra förslag på lut så NU är jag cool.

Håll tummarna nu att jag får ha denna ifred till tv-sändningen.

Trodde du att detta var nog? Nääe, glasögonen jag har beställt skickades från England IDAG.
Grrrrr!

1 kommentar:

Supermamsen Green World sa...

Tänk tvärtom min vän - du är unik och inte frisyren...bra va ...