Translate

tisdag, december 23, 2008

Esberitox, honung, massor av vatten och vitaminer.


Gör susen!

Jag ska snart iväg och jobba och jag är nästan frisk nu - sköönt!

Jag kom hem inatt vid tretiden efter två härliga dagar i Stockholm med massor av sång, koreografi - jag nästan dansar nu, vem hade kunnat ana det?! Har sett Robert Wells såklart, Timo Räisänen - vet ju inte vem det är ens - hahaha, Gry Forsell är lika snygg i verkligheten som på tv, Nanne Grönvall - lika mysig som du tror - var tvungen krama den lilla människan och tala om att jag tycker hon är så bra. Jag älskar att ge människor beröm - MEN kom ihåg - jag menar ALLTID vad jag säger.

Jag är så glad över att vi fick LaGaylia som vår körledare för Sundsvall för hennes engagemang är otroligt. Trots att hon kör shower på Grand Hotel i Stockholm under veckorna så har hon försökt att åka upp till oss i Sundsvall så ofta hon bara har kunnat för att repa. Hon sänder personliga sms och hon peppar alla i kören. Vilken fantastisk kvinna hon är!

Kören sedan! Jag säger bara wow - vilket jobb alla lägger ned. Vi har massor av hjärta och vi älskar låtarna vi sjunger.

Nu är det ju ute så det kan jag ju säga. Låten jag önskade att vi skulle göra - September - kommer i första programmet. Det är så skönt groove i den.

Jag hoppas verkligen vi får vara med läääänge för det här kommer bli det roligaste jag kommer få vara med om i livet kanske.

GOD JUL till er alla vill jag önska, vill ni så ses vi den 26e och 27de på tv4 i Körslaget.