Translate

fredag, januari 02, 2009

Sitter nu efter att ha övat koreografi.

Idag har det varit en ganska krävande dag men det har också varit en trevlig dag tycker jag. Mycket har hänt och vi har mött många trevliga människor som vanligt här nere i Stockholm.



Låten vi ska göra imorgon i direktsändning som Keba Nordkvist och Anna Söderström gjort koreografin tillsammans med vår körledare. Jag är överraskad över hur det ser ut och vi låter riktigt bra tycker jag. Vår låt är svår och en riktigt cool dessutom.



Jag önskar och hoppas att vi gör så bra ifrån oss att du vill RÖSTA på oss i Sundsvalls Körslagsgäng.

Vi bor på Rica hotell vid Stockholmsmässan, Älvsjö. Tyvärr är datoranvändningen begränsad så jag kan inte lägga in en bild till blogginläggen ;-(



Många varma kramar från en trött och rätt så nöjd,



Harriet

Inga kommentarer: