Translate

söndag, januari 04, 2009

Tyvärr så åkte vi ut...


... med futtiga tre procents marginal.


Vill tacka alla er för ett fantastiskt stöd. Jag har haft så fantastiskt kul under de program vi varit med i på Körslaget.


Vi gjorde en bra sorti och vi gjorde ett riktigt bra framträdande. Vår koreografi var slammin' och vår låt var grymt arrad. Jag kan inte annat än att vara nöjd. Samtidigt som det är mer än uppenbart att tv4:s Körslaget inte är en musikalisk tävling då en kör som sjöng falskt blev kvar i programmet. Jag bara säger som det är. För första gången på länge så kände jag mig snygg och det var jättekul.
Mina körkamrater är ju också en stor del i resan förstås. Någon gillade jag mindre men de flesta var helt underbara att möta. Jag hade aldrig lärt känna många av medlemmarna i kören om det inte varit för just Körslaget. Kram till er allihop!


Tack till LaGaylia för att hon satsade så helhjärtat på oss som kör, tack till Helene Falk för ett äkta engagemang för att vi skulle känna oss snygga i turkost och andra härliga människor i produktionen som verkligen givit oss allt.


Vill också tacka Robert Wells, Nanne Grönvall, Erik Segerstedt, Magnus Carlsson och Hanna Hedlund för att ni har bjudit på er själva. Detta är ett minne för livet och jag har fått omvärdera många av er. I love you!


Körslaget har varit en upplevelse som jag aldrig skulle fått utan att ha blivit vald av Gayle - tack för det! Jag har lärt mig att "nästan" dansa, utmanats som sångerska och har fått en ny vän i Team Wells. Utan Körslaget hade jag aldrig fått utvecklats som person på det här sättet. Tack så mycket!


Jag är ledsen idag men jag är också så väldigt glad och tacksam.


Massor med kramar,


//Harriet

3 kommentarer:

Supermamsen Green World sa...

Du är min idol ändå "

Bengt sa...

Lycka till om det blir fler gånger du !

Zofia Andersson sa...

ni var jättebra tyckte jag och jag röstade på er! synd at ni åkte ur när ni var bland de främre körerna i tävlingen! kram zofia