Translate

fredag, februari 27, 2009

Idag har jag jobbat trots ont i magen...





... jag har också varit på möte med rektorn på Johannas skola och fått reda på att hennes frånvaro är 49% - fick en massa omdömen från lärarna också och trots hennes stora frånvaro så ser det ingalunda hopplöst ut. Johanna behöver INTE gå om 7:an heller - hurra! ...


Efter det var det dags att bums åka iväg till jobbet men innan det måste jag och dottern få i oss lite lunch och jag föll för hennes begäran och gick in på Sushi baren på Sjögatan och köpte en 11 bitars take away lunch för 85 kr. SUPERGOTT! Var det verkligen. Mumma!


Efter det jobbade jag ett par timmar och sedan var det dags att skjutsa Johanna till tåget så hon kan vara hos pappa några dagar under lovet. Jag saknar henne redan!


Efter det fick jag äntligen jobba på riktigt utan massa avbrott - skönt! Det var så roligt att vara tillbaka på jobbet igen. Det är ju så när man har världens gulligaste arbetskamrater - bara myyyys! Det gick rätt bra att jobba trots att jag skulle varit hemma med onda magen och febern - men som sagt - det är roligare på jobbet - dagen blir så lång annars.


Jag och Christer har därefter varit och handlat, försökt att lämna in hans Xbox 360 som beslutat sig för att inte fungera längre. Överhettar på en gång och tre röda varningslampor lyser... Nu måste han vara utan spelkonsollen i tre veckor innan han kan spela igen - stackars!


Nu ska jag snart fika semla och se film... härligt med fredag och IMORGON - jobb igen!

Inga kommentarer: