Translate

söndag, februari 15, 2009

Idag har jag varit i kyrkan igen..

Det var längesedan sist men jag trivdes och det kändes kul att vara tillbaka. David Axelsson, vår pastor, hade en bra predikan om vad för slags andlig näring man kan ta in lite mindre av. Det handlade mycket om att vi som människor ofta fokuserar på fel saker i livet. Som vanligt så fick man mycket att tänka på efter predikan.

Jag sjöng tillsammans med församlingen då jag ledde lovsången och njöt av att vara nära Gud. Mitt fokus var hos Honom och det kändes så skönt. Jesus i Fokus i mitt liv. Jag hade verkligen saknat alla människorna och det var roligt att träffa dem en stund.

Nu är jag jättetrött och ska strax vila så jag orkar med att se på tv en stund ikväll.

Kommer säkert fler inlägg bara jag vilat mig en stund.

Inga kommentarer: