Translate

fredag, mars 06, 2009

Har varit till läkaren idag igen..


... först i morse fick jag reda på att jag fortfarande har en förhöjd sänka och det är inte alldeles lätt att ha det kan jag säga. Inte någonstans i närheten av Johannas höga sänkesiffror som tur är. ....


Jag var där idag för att jag hade upptäckt några nya prickar som ser ut som små blåmärken subkutant under huden från naveln och nedåt på buken. Det svider och gör jätteont av dem och buken är fortfarande spänd även om den inte gör så ont som förut. Jag måste ju erkänna att jag känner mig lite orolig över att jag fått dessa nya utslag och det gör ju inte det lättare att två läkare som tittade på dem inte hade sett sådana förut...


Jag ska göra en koloskopi dessutom istället för att göra en tarmröntgen med kontrast och det ser jag inte alls fram emot. Det gör säkert jätteont det med. Jag tycker dessutom att det är jätteläskigt och utlämnande att ligga med rumpan i vädret inför främmande människor. Jättejobbigt!


Så här går en koloskopi till.


Remissen blev ivägskickad idag... så jag får hoppas att jag slipper gruva mig jättelänge...

1 kommentar:

Supermamsen Green World sa...

Stackars dig ...Vi skall tänka på dig och skicka "frisk "energi