Translate

söndag, mars 08, 2009

Imorgon ska lilla Tiffy iväg till veterinären.




Det är dags för hennes vaccinationer och dessutom behöver hon en hälsogenomgång. Jag misstänker att denna sköna dam har öronkvalster och är en smula överviktig med. Klockan nio och trettio imorgon så tar vi en promenad dit. Känns jätteskönt att kolla upp min lilla gogris ordentligt.

Sedan är det dags att kånka, sortera, tvätta och vika tvätt igen. Det verkar mest falla på min lott har jag märkt. Det gör i o f s ingenting då jag hellre tvättar än städar lägenheten - fast det måste ju göras det med.

Status med mageländet då; feber, förhöjd sänka, lite mindre ont, oerhört trött och känner mig ovanligt törstig. Skumt men jag hoppas att jag kommer få en diagnos snart ... håll tummarna och knäpp händerna att det ska gå lätt att få diagnos så jag kan bli bättre snart.

Så imorgon blir det en dag med fullt upp - det som är bra är att Christers rara barn kommer imorgon kväll igen. SÅ man får lite liv i luckan igen!


Inga kommentarer: