Translate

söndag, mars 08, 2009

Nu har jag smält det...

Foto: Ola Rostlund



Härliga underbara Sundsvall Dragons vann ju borta mot Jämtland och hemma nu i sista matchen i grundserien mot Södertälje. De spelade så bra och det var ett spel som var så inspirerat bitvis att man bara rös.


Liam, Mike, Doug och även Alex har lyst lite extra under de här matcherna. Dessutom har Ollie gjort ett par fantastiska treor som får huden att knottra sig det där lilla extra.


Under bortamatchen mot Jämtland hade Mia gjor härligt hejjaramsor som vi skanderade allt vi orkade. Jag var härligt hes dagen efter - the things I wouldn't do for my boys ;-)


Jag, Mia och Ullis hade dock ett snack med Hansa för han hade falsk marknadsföring på bussen. Jo, det är sant! Där stod att man kunde hämta varsitt exemplar och ta med sig från bussen. Det tyckte vi var skitbra och vi delade upp oss rättvist på de vi skulle kunna tänka oss av spelarna. Jag erkänner att det är knäppt - men WTF a girl gets to dream and have some fun - SÅ i alla fall vi tog upp det med Hansa och han spelade med - älskar att busa - jag och Mia kunde tänka oss ett par av killarna och delade t o m på en.


Jag och Mia har ju varsin sambo - men man är ju VERKLIGEN inte blind för det ;-) Vi är också nöjda med det vi har men tankar är ju inte farliga att leka med - hahahaha!


Christer jag älskar dig men du tittar ju också på snygga tjejer, eller hur! Massor med kärlek och pussar till dig.


Med andra ord så hade vi jättekul och jag hoppas det blir fler resor och att det blir någon under slutspelet dessutom vore super.


Kom igen Dragons, Kom igen!



Inga kommentarer: