Translate

fredag, mars 20, 2009

Jag mår jättedåligt idag...

Jag har högt socker i blodet idag. Jag är jättetörstig, kissnödig hela tiden och har dessutom ont i magen. Jag kan inte vara med på sista Team LaGaylia grejen då jag allvarligt talat tycker att det är jättejobbigt nu när jag inte känner mig i balans alls.

Känns inte bra att inte kunna ställa upp och göra sista grejen men jag måste någon gång prioritera mig själv och min hälsa framför åtaganden och andra personer.

Å andra sidan kommer ingen att sakna mig i kören och allvarligt talat så är det inte prio ett just nu heller. Jag måste må så bra jag kan för att kunna vara med familjen och för att klara av mitt jobb så bra som möjligt. SÅ med dessa ord och förklaringar ber jag om ursäkt men vet att de kommer klara sig bra utan mig.

Inga kommentarer: