Translate

lördag, mars 28, 2009

Jag mår jättekonstigt idag...

.. jag är yr, mår illa och är samtidigt jättehungrig. Jag känner mig ofokuserad och oskärpt. Shit vad jobbigt alltså. Detta måste innebära att min diabetes är skitsur idag. Har slarvat med maten också så vad kan jag vänta mig egentligen.

Skärpning och se till att skapa nya rutiner för helgen och för hur jag ska äta, egentligen. Hoppas att jag får tid till diabetessköterska på måndag så att jag kan börja att ordna med blodsockermätare och annat välbehövligt. Skulle inte vara så illa att ha koll på blodsockervärdet mer regelbundet. Dessutom så skulle jag behöva att få veta lite mer om hur jag bästa tar hand om mig i vardagen. Nu måste jag dessutom se till att börja träna också - usch vad jobbigt!

Imorgon så ska vi på Emmas 10-års kalas och det ska bli jättekul. Vi har köpt massa roliga presenter till henne så ikväll ska jag slå in presenterna. KUL!

Supergulliga och söta lilla Emma som blir stortjejen snart!

Inga kommentarer: