Translate

måndag, april 20, 2009

Äntligen...


Idag ska jag till frissan och klippa håret. Ska bli underbart att få en frisyr igen. Det lutar starkt åt en superkort pixiefrisyr eller Rihannas korta hår med lugg - det är också snyggt.

Jag har skickat pengar till Jonas så han kan köpa kläder till studenten idag. Jag har också betalat för att komma igång med Mary Kay och betalat smycken jag har beställt. Det känns jätteskönt tycker jag.

Johanna är slut och hemma som hon alltid är efter att ha varit hos pappa och det är ju bra på ETT sätt för då har hon gjort mer saker än hon brukar göra hemma. Det sätt det är dåligt på är ju givetvis för att hon inte MÅR bra. Gullungen skall få följa med mig till frissan idag så hon i alla fall kommer hemifrån och ut en stund.

Det är faktiskt rätt härligt att vara ledig på måndagar för då kan man försöka att boka in såna här trevligheter och njuta av dem... inte dumt! Det är värt att jobba lördagar för detta tycker jag - helt klart!

Ha en härlig dag idag allihop, för det ska jag. Som grädde på moset är det soligt och vackert här på ön idag.

Peace!

Inga kommentarer: