Translate

måndag, april 13, 2009

Vilket fantastiskt väder...




Så fantastiskt härligt det är ute. Vi kommer vara alla barnen idag och imorgon... jag jobbar imorgon igen... näääe! Jag ville vara ledig en dag till juh.. anyhow..

Så är det en fantastisk dag idag och vi ska tvätta kläder. Det är ju alltid jobbigt att göra det men å andra sidan är det ännu jobbigare att tvingas använda samma plagg hela tiden så det är bara att ta tag i eländet och få det gjort. Vi har massor med tvätt den här gången så det kommer ta sin lilla tid det.

Christers goungar kommer ju hem ikväll också det ska bli riktigt mysigt det med goa Emma och Nicklas.

M a o så är dagen helt okay idag med.

Har varit med mina söner och handlat på Birsta City där de har en kläder för stora grabbar som heter Living Large och är en del av Dressman. De hade mycket fint att välja på där. Köper nog min vårjacka där skulle jag tro...

Klär på mig och går ut med monstret ska jag göra nu i alla fall.

Njut av våren allihop.

1 kommentar:

Supermamsen Green World sa...

Visst är det väl för härligt med solvärmen ...